FAQ

Chcę dowiedzieć się więcej na temat wybranego badania.

Opis badania jest widoczny przy wyborze konkretnej pozycji w zakładce BADANIA. Wystarczy kliknąć na nazwę badania a strona przeniesie do opisu.

Jak uzyskać informacje na temat ceny badania i terminów jego wykonania?

Informacja dotycząca ceny badania widoczna jest w zakładce ZRÓB BADANIE. Cena zależy od rodzaju badania i czasu oczekiwania na wynik. W trybie ekspresowym badanie wykonane zostanie w ciągu 24h od momentu pobrania przez laboratorium materiału do badań.

Czy muszę mieć skierowanie od lekarza, aby zakupić i wykonać badanie?

Jeżeli badanie wykonuje się prywatnie na koszt pacjenta, skierowanie nie jest wymagane.

Gdzie mogę wykonać badania?

Badanie można zakupić przez Internet (zalecana droga zakupu dla badań w kierunku obecności wirusa SARS-CoV2) korzystając z zakładki ZRÓB BADANIE lub w rejestracji laboratorium PANgen (wyłącznie testy na przeciwciała). Pobranie materiału do badań następuje w siedzibie laboratorium pod adresem: ul. H. Wieniawskiego 17/19, 61-713 Poznań.

Jak odbiorę wynik?

Po przyjściu na pobranie materiału do badań dostaną Państwo unikalny kod dostępu do odebrania wyników w formie elektronicznej. Wystarczy wejść w zakładkę WYNIKI ONLINE, kliknąć ikonkę “zaloguj się” w polu pod napisem “MAM NUMER ZLECENIA”. Następnie należy wpisać dziesięciocyfrowy numer zlecenia otrzymany w rejestracji oraz swoją datę urodzenia.
Istnieje również możliwość odebrania wyników w formie papierowej w rejestracji PANgen, ul. H. Wieniawskiego 17/19, 61-713 Poznań. Prosimy pamiętać, że wyniki można odebrać jedynie osobiście lub posiadając pisemną zgodę pacjenta.

Jak opłacę badanie?

Badanie zakupione na stronie należy opłacić online postępując zgodnie z informacją pojawiającą się na stronie, po dodaniu odpowiednich badań do koszyka.
W stacjonarnym punkcie pobrań możliwa płatność: gotówką, kartą płatniczą oraz BLIK.
UWAGA: Pacjenci z objawami przeziębienia mogą wykupić i opłacić badanie tylko przez stronę internetową! Podczas pobierania materiału pacjent powinien mieć możliwość okazania potwierdzenia opłacenia badania.

Czy mogę wykupić badania dla bliskiej osoby?

Istnieje możliwość wykupienia badania dla innej osoby. Po dodaniu do koszyka odpowiedniego badania należy wpisać dane osoby, która przyjdzie na badanie. Dla jednej osoby możliwe jest wykupienie jednego badania tego samego typu, np. nie można kupić dwóch badań na obecność SARS-CoV-2 dla jednej osoby w jednej transakcji. Aby wykupić badania dla więcej niż jednej osoby, należy opłacić jedno badanie i przejść proces ponownie.

Czy mogę zamówić badania dla większej grupy osób?

Tak, jest to możliwe. W celu ustalenia szczegółowych informacji prosimy skontaktować się z nami drogą mailową: biuro@pangen.pl lub telefoniczną: +48 61 848 33 74.

Czy mogę uzyskać wyniki w języku angielskim dla wyjazdów zagranicznych?

Tak. Jeżeli chcą Państwo uzyskać wynik w języku angielskim prosimy o wpisanie w uwagach do zamówienia: “WYNIK W JĘZYKU ANGIELSKIM”.

Czy mogę otrzymać fakturę za zakupione badanie?

Tak. W celu uzyskania faktury, prosimy o wypełnienie niezbędnych danych podczas dokonywania płatności online lub poinformowanie rejestratorki medycznej o chęci otrzymania faktury w trakcie zakupu badania w punkcie stacjonarnym.

Polityka Prywatności

Zobacz politykę prywatności serwisu www.pangen.pl: Polityka prywatności

Regulamin

Zobacz regulamin serwisu www.pangen.pl: Regulamin

Formularz odstąpienia od umowy

W przypadku chęci odstąpienia od umowy prosimy o kontakt telefoniczny, listowny lub email na następujące dane:
PANgen Laboratorium Diagnostyki Molekularnej
ul. H. Wieniawskiego 17/19
61-713 Poznań
tel: + 48 61 848 33 74
biuro@pangen.pl

oraz pobranie i uzupełnienie formularza odstąpienia od umowy: Formularz odstąpienia od umowy PDF