Polityka prywatności serwisu www.pangen.pl

1. Postanowienia ogólne

Ohrona prywatności użytkowników jest dla pangen spółka z ograniczoną odpowiedzialnością szczególnie ważna. z tego względu użytkownicy serwisu www.pangen.pl mają zagwarantowane wysokie standardy ochrony prywatności. dlatego pangen spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, jako administrator danych dba o bezpieczeństwo udostępnionych przez użytkowników danych.
celem administratora jest również należyte informowanie użytkowników o prawach i obowiązkach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, szczególnie wobec treści przepisów o ochronie danych osobowych określonych w rozporządzeniu parlamentu europejskiego i rady (ue) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (dalej jako „rodo”). dlatego też, dbając o ochronę prywatności użytkowników serwisu, w niniejszym dokumencie administrator informuje o podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych przekazanych przez użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z serwisu www.pangen.pl (dalej jako „serwis”), sposobach zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych, a także o prawach użytkowników.

2. Definicje

Administrator danych osobowych  – pangen spółka z ograniczoną odpowiedzialnością wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem krs 0000883890, której siedziba mieści się pod adresem: ul. Henryka Wieniawskiego 17/19, 61-713 Poznań, województwo wielkopolskie; Nip 7831831055, Numer Regon 388174311, adres email, biuro@pangen.pl
Dane osobowe – zbiór informacji o osobie fizycznej, która jest lub może być zidentyfikowana poprzez co najmniej jeden czynnik określający tożsamość: fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną; w tym dane o lokalizacji, ip urządzenia oraz dane gromadzona dzięki plikom cookie lub innej podobnej technologii.
Rodo – rozporządzenie parlamentu europejskiego i rady (ue) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we.
Serwis – strona internetowa prowadzona przez administratora pod adresem www.pangen.pl
użytkownik serwisu – każda osoba fizyczna odwiedzająca serwis lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy funkcjonalności opisanych w polityce.

3. Zgoda użytkownika

Korzystanie z serwisu www.pangen.pl przez użytkownika oznacza, że użytkownik akceptuje, że administrator gromadzi oraz wykorzystuje dane osobowe zgodnie z niniejszą polityką prywatności.
dane osobowe użytkownika serwisu są przetwarzane przez administratora w oparciu o jego zgodę, zaś w niektórych przypadkach opisanych w niniejszym dokumencie, w ramach prawnie uzasadnionego interesu administratora. użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wycofać wyrażoną wcześniejszą zgodę. wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
w przypadku, gdy nastąpi zmiana niniejszej polityki prywatności, a użytkownik nadal będzie korzystał z serwisu, to poczytuje się to za wyrażenie zgody na aktualne warunki polityki prywatności.

4. Dane osobowe przetwarzane przez administratora

4.1 Sposób pozyskiwania danych osobowych

Administrator pozyskuje dane osobowe bezpośrednio od użytkownika za pośrednictwem serwisu, poprzez wypełnienie przez użytkownika formularza kontaktowego dostępnego w serwisie i przesłanie za jego pośrednictwem wiadomości do administratora. podanie danych osobowych zawartych w formularzu kontaktowym jest dobrowolne.

4.2 Rodzaje przetwarzanych danych osobowych

Administrator gromadzi za pośrednictwem serwisu następujące dane osobowe dotyczące użytkownika:

  1. imię i nazwisko;
  2. adres;
  3. adres e-mail;
  4. numer telefonu;
  5. nazwa firmy.

5. Cele przetwarzania danych osobowych

Sposób przetwarzania przez administratora danych dotyczących użytkownika zależy od sposobu korzystania przez użytkownika z serwisu i dostępnych w nim funkcjonalności. administrator przetwarza dane osobowe użytkownika w następujących celach:

5.1 Komunikacji z użytkownikiem

Administrator wykorzystuje dane osobowe użytkownika w celu komunikacji z nim w spersonalizowany sposób. komunikowane użytkownikowi informacje dotyczą oferowanych produktów lub usług, bezpieczeństwa danych osobowych, aktualizacji sieci, przypomnień, ale również sugerowanych ofert administratora lub jego partnerów. komunikacja z użytkownikiem dotyczy także obsługi użytkownika. dane osobowe wykorzystywane są w celu pomocy użytkownikowi, rozwiązaniu problemów technicznych oraz odpowiedzi na jego skargi lub reklamacje.

5.2 Przedstawiania użytkownikowi ofert handlowych drogą elektroniczną

Celem korzystania z danych osobowych użytkownika udostępnionych przez niego za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w serwisie jest komunikacja marketingowa prowadzona przez administratora w ramach prowadzonej działalności, w szczególności przedstawianie ofert handlowych użytkownikowi drogą elektroniczną.

5.3 Przedstawiania użytkownikowi ofert handlowych w kontakcie telefonicznym

Celem korzystania z danych osobowych użytkownika udostępnionych przez niego za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w serwisie jest komunikacja marketingowa prowadzona przez administratora w ramach prowadzonej działalności, w szczególności poprzez przedstawianie ofert handlowych użytkownikowi w kontakcie telefonicznym.

5.4 Umożliwienia przesyłania przez użytkownika komentarzy lub opinii

Administrator wykorzystuje dane osobowe użytkownika w celu umożliwienia mu komentowania/opiniowania działalności, usług lub produktów administratora lub podmiotów z nim współpracujących.

5.5 Realizacja usług

Administrator może przetwarzać dane osobowe użytkownika podane w formularzu kontaktowym również w następujących celach:

  1. w celu zawarcia i realizacji ewentualnej umowy pomiędzy użytkownikiem a administratorem oraz obsługi użytkownika jako klienta administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) rodo;
  2. w celu prowadzenia rozliczeń finansowych z użytkownikiem będącym klientem administratora tytułem realizacji ewentualnej umowy zawartej między stronami, a także ewentualnego dochodzenia roszczeń od użytkownika będącego klientem w ramach prawnie uzasadnionego interesu administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) rodo oraz spełnienia obowiązków prawnych administratora wobec organów podatkowych na podstawie odrębnych przepisów zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) rodo;
  3. w celu realizacji działań marketingowych administratora w ramach prawnie uzasadnionego interesu administratora w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) rodo, a także zgodnie z oświadczeniami woli dotyczącymi komunikacji marketingowej złożonymi wobec administratora. zgody udzielone w zakresie komunikacji marketingowej (np. na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną lub kontakt telefoniczny w celach marketingu bezpośredniego) mogą być wycofane w dowolnym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  4. w celu realizacji obowiązków prawnych administratora wobec użytkownika określonych w rodo, w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. c) rodo.

6. Udostępnianie danych

Dane osobowe użytkownika nie są przekazywane przez administratora podmiotom trzecim.

7. Przechowywanie danych

Okres przechowywania danych osobowych użytkowników uzależniony jest od celów przetwarzania przez administratora danych. administrator przechowuje dane osobowe przez taki okres, jaki jest konieczny do osiągnięcia określonych celów, tj.: przez okres prowadzenia działalności gospodarczej przez administratora. w każdym z powyższych przypadków, po upływie niezbędnego okresu przetwarzania, dane mogą być przetwarzane tylko w celu dochodzenia roszczeń na tle łączących strony relacji do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia tych roszczeń na drodze prawnej.
dla użytkowników którzy zarejestrowali się na naszej stronie internetowej, przechowujemy również informacje osobiste wprowadzone w profilu. każdy użytkownik może dokonać wglądu, korekty albo skasować swoje informacje osobiste w dowolnej chwili (nie licząc nazwy użytkownika, której nie można zmienić). administratorzy strony również mogą przeglądać i modyfikować te informacje.

8. Prawa użytkownika

8.1 Prawa użytkownika

Użytkownik, na każdym etapie przetwarzania jego danych, ma zapewniony szereg uprawnień pozwalających mu uzyskać dostęp do swoich danych, weryfikację prawidłowości przetwarzania danych, ich korektę, jak również ma prawo zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, może żądać usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania lub przeniesienia danych.
w przypadku chęci skorzystania przez użytkownika z przysługujących mu praw, jako podmiotu danych osobowych, może on skontaktować się z administratorem za pomocą następujących danych kontaktowych: pangen spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Henryka Wieniawskiego 17/19, 61-713 Poznań, biuro@pangen.pl.

8.2 Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Użytkownik, którego dane osobowe są przetwarzane przez administratora ma prawo wnieść skargę do organu nadzoru właściwego w sprawach ochrony danych osobowych (prezesa urzędu ochrony danych osobowych).

9. Pliki cookies

Administrator informuje, iż podczas korzystania z serwisu w urządzeniu końcowym użytkownika zapisywane są krótkie informacje tekstowe zwane „cookies”. pliki „cookies” zawierają takie dane informatyczne jak: adres ip użytkownika, nazwa strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym użytkownika, zapis parametrów, statystyki oraz unikalny numer. pliki „cookies” są kierowane do serwera serwisu za pośrednictwem przeglądarki internetowej zainstalowanej w urządzeniu końcowym użytkownika.


Pliki „cookies” wykorzystywane są w serwisie w celu:
a. utrzymania technicznej poprawności i ciągłości sesji pomiędzy serwerem serwisu, a urządzeniem końcowym użytkownika;
b. optymalizacji korzystania przez użytkownika ze stron internetowych serwisu i dostosowania sposobu ich wyświetlania na urządzeniu końcowym użytkownika;
c. zapewnienia bezpieczeństwa korzystania z serwisu;
d. zbierania statystyk odwiedzin stron serwisu wspierających ulepszanie ich struktury i zawartości;
e. wyświetlania na urządzeniu końcowym użytkownika treści reklamowych optymalnie dostosowanych do jego preferencji.
w ramach serwisu stosowane są dwa rodzaje plików „cookies”: „sesyjne” oraz „stałe”. „sesyjne” pliki „cookies” są plikami ulegającymi automatycznemu usunięciu z urządzenia końcowego użytkownika serwisu po jego wylogowaniu z serwisu lub po opuszczeniu przez niego stron internetowych serwisu lub po wyłączeniu przeglądarki internetowej. „stałe” pliki „cookies” przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika. „stałe” pliki „cookies” instalowane są na urządzeniu końcowym użytkownika wyłącznie za jego zgodą.

Administrator informuje, również że:
a. przeglądarki internetowe domyślnie akceptują instalowanie plików „cookies”
w urządzeniu końcowym użytkownika. każdy użytkownik serwisu może dokonać
w dowolnym czasie zmiany ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przez niego przeglądarce internetowej w taki sposób, aby przeglądarka automatycznie blokowała obsługę plików „cookies”, bądź informowała użytkownika o ich każdorazowym zamieszczeniu w jego urządzeniu końcowym. szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej stosowanej przez użytkownika serwisu.
b. ograniczenie stosowania plików „cookies” przez użytkownika może ujemnie wpłynąć na poprawność i ciągłość świadczenia usług w serwisie.
pliki „cookies” zainstalowane w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu mogą być wykorzystywane przez współpracujących z administratorem reklamodawców lub partnerów biznesowych.
pliki „cookies” można uznać za dane osobowe jedynie w powiązaniu z innymi danymi identyfikującymi tożsamość, udostępnionymi administratorowi przez użytkownika w ramach korzystania z serwisu.
dostęp do plików „cookies” przetwarzanych przez serwer serwisu posiada wyłącznie administrator. jeśli użytkownik nie zgadza się na zapisywanie i odbieranie informacji w plikach „cookies”, może zmienić zasady dotyczące plików „cookies” za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.

10. Zmiany polityki prywatności

W celu uaktualnienia informacji zawartych w niniejszej polityce prywatności oraz jej zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, niniejsza polityka prywatności może ulec zmianie. w przypadku zmiany treści polityki prywatności, zmieniona zostanie data jej aktualizacji wskazana na końcu jej tekstu. w celu zasięgnięcia informacji o sposobie ochrony danych osobowych, administrator rekomenduje użytkownikom regularne zapoznawanie się z postanowieniami polityki prywatności.

Ostatnia aktualizacja niniejszego dokumentu miała miejsce dnia 01.05.2021.

Informacje dodatkowe

Obowiązek informacyjny

Administratorem danych osobowych użytkownika udostępnionych za pośrednictwem formularza kontaktowego, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest pangen spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, wieniawskiego 17/19, 61-713 poznań, nip 7831831055, (dalej jako administrator).

Podane przez użytkownika w formularzu kontaktowym dane osobowe są przetwarzane przez administratora na podstawie zgody wyrażonej przez użytkownika, w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia parlamentu europejskiego i rady (ue) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we – zwanego dalej rodo.

Podanie danych osobowych zawartych w formularzu kontaktowym jest dobrowolne. użytkownik ma prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie poprzez kontakt z administratorem biuro@pangen.pl, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych w każdym czasie, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Administrator przetwarza dane osobowe użytkownika serwisu w następujących celach:
1. komunikacji z użytkownikiem, w szczególności obsługi reklamacji dotyczących produktów lub usług administratora;
2. przedstawiania użytkownikowi ofert handlowych drogą elektroniczną;
3. przedstawiania użytkownikowi ofert handlowych w kontakcie telefonicznym;
4. umożliwienia użytkownikowi przesyłania komentarzy lub opinii dotyczących produktów lub usług administratora;
5. realizacji usług.

Administrator może przetwarzać dane osobowe użytkownika podane w formularzu kontaktowym również w następujących celach:
1. w celu zawarcia i realizacji ewentualnej umowy pomiędzy użytkownikiem a administratorem oraz obsługi użytkownika jako klienta administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) rodo;
2. w celu prowadzenia rozliczeń finansowych z użytkownikiem będącym klientem administratora tytułem realizacji ewentualnej umowy zawartej między stronami, a także ewentualnego dochodzenia roszczeń od użytkownika będącego klientem w ramach prawnie uzasadnionego interesu administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) rodo oraz spełnienia obowiązków prawnych administratora wobec organów podatkowych na podstawie odrębnych przepisów zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) rodo;
3. w celu realizacji działań marketingowych administratora w ramach prawnie uzasadnionego interesu administratora w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) rodo, a także zgodnie z oświadczeniami woli dotyczącymi komunikacji marketingowej złożonymi wobec administratora. zgody udzielone w zakresie komunikacji marketingowej (np. na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną lub kontakt telefoniczny w celach marketingu bezpośredniego) mogą być wycofane w dowolnym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
4. w celu realizacji obowiązków prawnych administratora wobec użytkownika określonych w rodo, w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. c) rodo.
więcej informacji dotyczących powyższych celów przetwarzania danych osobowych użytkownika znajduje się w polityce prywatności opublikowanej w serwisie.

Dane osobowe użytkownika nie są przekazywane przez administratora podmiotom trzecim.

Administrator przechowuje dane osobowe przez taki okres, jaki jest konieczny do osiągnięcia
określonych celów, tj.: przez okres prowadzenia działalności gospodarczej przez administratora.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub problemów związanych z przetwarzaniem danych osobowych należy kontaktować się z administratorem pod następującym adresem:
ul. Henryka Wieniawskiego 17/19, 61-713 Poznań, biuro@pangen.pl.

Użytkownik ma prawo do wniesienia skargi do prezesa urzędu ochrony danych osobowych.